Jumaat, 6 Julai 2012

My future mother in law (MIL) Insya allah

My MIL @ mak mintak nak berjalan-jalan minggu lepas.tapi sebab ada masalah teknikal, saya tak dapat memenuhi permintaanya, And now bila tahu je dia masuk hospital sebab ada penyakit baru, saya rasa very guilty..huhu...coz permintaannya tidak saya tunaikan serta merta..Kenapalah.saya tangguhkan pula ke minggu seterusnya. huhu.. menyesal pun ada sebab tak fulfill permintaan MIL dengan kadar segera..


em.. :( i hate this feeling... don't know what to do to help her feel better. i love her as much as i love my parents...Saya tak mahu mak sakit lagi.

Ayat-ayat mak yang meruntun hati saya ialah "Mak menyampah asyik sakit jer. Mak asyik susahkan orang je. Lepas satu penyakit,satu lagi penyakit datang..

Huhu... sedey sangat-sangat rasanya bila mak cakap macam tu. Rasa nak menitis air mata bila dengar mak cakap macam tu.Rasa tersekat kerongkongku mendengar kata-kata mak tu.. :( Saya yang mendengarnya pun rasa nak telan air liur pun payah..bayangkan pula perasaan WAS sebagai anaknya..huhu..lagi terseksa dan sesak nafas jadinya..

Sumpah demi Allah..mak tak pernah menyusahkan hidup saya. Mak dah macam mak kandung saya. Saya tak gembira kalau mak sakit..huhu.. Walaupun mungkin saya ni kurang mesra dengan mak sebab saya ni jenis tak tahu nak borak macam-macam topik dengan mak, tapi saya tetap sayang mak. Sayang yang teramat sangat!! 

Ya Allah...Kau ringankanlah penderitaan mak. Supaya dia sentiasa tabah dan sabar dengan dugaan penyakit-penyakitnya. Dan supaya diriku dapat menjadi menantunya dan dapat menjaganya sehingga bila-bila pun... Allah..kuatkan hati WAS dan titipkan semua kesabaran dalam dirinya agar dirinya kuat untuk Ibunya. 

WAS...sabar ya sayang.ni dugaan dari Allah..Saya faham perasaanmu sayang. Nanti bila kita dah kahwin, kita jaga mak sama-sama ya. Kita gembirakan hati mak. Bila mak happy, tentu hidup kita bertiga akan lebih gembira dan bermakna.

1 ulasan:

  1. How to make money with virtual sports betting - Work
    I used a free bet account for betting a couple kadangpintar months ago and while I did learn how to make money septcasino betting and winning, I was หาเงินออนไลน์ suddenly

    BalasPadam